Případová studie Europa Worldwide Group

Rychlý obrat

Robert Yates je manažerem tranzitního skladu pro tuto stránku. Jeho úkol zahrnuje vše od provozu a zařízení až po školení a zdraví a bezpečnost. „Máme zde v provozu 35 vysokozdvižných vozíků s protizávažím, pět vysokozdvižných vozíků a dva nůžkové zvedací plošiny,“ vysvětluje. "Zboží přijde, naloží se do regálů ao osm hodin později může být stejná zásilka zpět ze dveří na cestě někam jinam." To znamená, že 10 000 rackových prostor v zařízení je téměř neustále využíváno. Při rychlém čase obrátky zboží a tolika každodenních pohybech vozidel je riziko poškození nárazem vysoké; skutečné případy poškození stojanu jsou však vzácné. „Naši řidiči vysokozdvižných vozíků jsou velmi zruční a zkušení. Většina z nich je u nás už dlouho, takže zařízení dobře znají,“ dodává Yates. "Pokud se něco stane, nahlásí to."

Řešení rizika

Navzdory vysokým standardům jízdy v Evropě může dojít k nárazům na stojan – zejména během rušných období. Když se tak stane, takové incidenty jsou obvykle menší; vždy však existuje riziko, že se stane něco vážnějšího. Toto znepokojovalo Yatese a manažerský tým v Evropě. „Jestliže identifikujeme potenciální riziko, chceme ho rychle řešit,“ vysvětluje Yates. „Společnost ráda investuje do bezpečnosti. Pokud řešení zabrání jen jedné nehodě, pak jsou to dobře vynaložené peníze.“

Vysoké náklady na rack dopady

Důsledky poškození nárazem regálu, ať už kumulativní nebo v důsledku jednoho vážného incidentu, jsou v rámci skladového průmyslu dobře zdokumentovány. Poškozené regály musí být vyloženy a umístěny do karantény; za extrémních okolností může stojan dokonce zcela selhat – s katastrofálními následky pro podnik a kohokoli, kdo nemá to štěstí, že je nablízku. Lidské náklady, narušení podnikání a poškození dobrého jména v důsledku kolapsu regálů jsou trvalé a vážné. Z tohoto důvodu jsou zodpovědní provozovatelé skladů, jako je Europa, tak důslední při kontrolách regálů, údržbě a vytváření kultury, ve které řidiči okamžitě hlásí dopady na regály. Žádný lidský systém však není neomylný a inspekce stojanu je jen momentkou v čase. Náraz do stojanu může nastat kdykoli a pokud není nahlášen, poškození může často zůstat nepovšimnuto až do další kontroly.

  • 10 000 rackových míst
  • 35 protizávažových vozíků
  • 5 retraků
  • 2 nůžkové zvedáky

 

Více naleznete ve videu.

Klid v duši

Yates se o RackEye poprvé dozvěděl během rozhovoru se zástupcem A-SAFE. Koncept inteligentního systému, který nepřetržitě monitoroval dopady na regály a okamžitě informoval o incidentech skladové hospodářství, byl jedním z těch, které oslovily Evropu: „Nebylo to tak, že bychom měli problém s dopady na regály.“ Yates říká: „Bylo to spíše o vyšší úrovni viditelnosti našich regálů a mimořádném klidu. RackEye nám to dává.”

Vyzvednutí dopadových hotspotů

Společnost Europa nainstalovala RackEye na všech 10 000 regálových pozic ve svém tranzitním skladu a systém se rychle osvědčil, jak vysvětluje Yates: „Ve skladu byl roh, kde jsme registrovali více nárazů do regálů. Po prozkoumání jsme si uvědomili, že řidiči se to snaží objet a někdy se chytají hromady. Udělali jsme nějaké změny v rozložení a dopady ustaly. Bez RackEye bychom tento problém nenašli.“

Úspora času při kontrolách regálů

RackEye pomáhá Yatesovi a jeho týmu i jinými způsoby. Zejména při kontrolách regálů: „Když jsme poprvé nainstalovali RackEye, pokračovali jsme v provádění týdenních kontrol regálů jako obvykle. Ale když jsme si na systém zvykli a viděli jsme, že údaje, které dostáváme, jsou dobré, začali jsme mu důvěřovat,“ říká Yates. „To znamená, že nyní můžeme zacílit na oblasti, které potřebujeme, a ušetřit čas při kontrolách regálů. Víme, že pokud to bude mít nějaký dopad, RackEye to zachytí a upozorní nás."

Posílení kultury bezpečnosti

Protože standardy jízdy byly již v evropském tranzitním skladu vysoké, Yates říká, že je ještě příliš brzy na to, abychom definitivně řekli, zda došlo ke změně v chování řidičů kvůli RackEye. Byl však povzbuzen, aby zjistil, že systém nehlásil žádné vlivy během nejrušnějšího období společnosti v listopadu a prosinci. „V tom ročním období obvykle dochází k několika překlepům, ale letos nic,“ říká. . Řidiči a zaměstnanci v dílně si nemohou nevšimnout charakteristické jednotky RackEye namontované na nohou stojanu a systém podporují. „Vnímají to tak, že společnost se stará o jejich bezpečnost,“ dodává Yates.

Pohodlný spánek díky 24/7 monitorování

Už je to rok, co Europa nainstalovala RackEye do svého tranzitního skladu a Yates je spokojen se systémem i podporou, kterou dostává od týmu A-SAFE RackEye: „Mohu zavolat s jakýmikoli dotazy nebo problémy a vím, že budou tam pomoci,“ říká. "Je to jako mít svůj vlastní tým podpory v pohotovosti." Yates a jeho tým stále zkoumají některé funkce v rámci RackEye; zejména o tom, jak mohou údaje ze systému podporovat měření výkonu, „Případně chceme udělat více s měřením KPI.“ Zatím však systém dělá vše, co Yates a jeho tým doufali, a navíc: „RackEye mi pomáhá v noci lépe spát. Odstraňuje starosti. “

Stáhnout případovou studii

 

Zpět
quote

"Tam, kde jsme to zkoušeli, jsme viděli 75procentní snížení nárazů go regálů."

Adrian Ancliff – vedoucí výroby, logistiky a plánování, Vaillant